Marma Homestay Melaka Murah berdekatan Ayer Keroh dan Bandar Hilir Melaka. Homestay tanpa kolam renang atau swimming pool, berdekatan tepi pantai. Rumah baru 4bilik yang LUAS, KUALITI dan SELESA.

Alang 013-6386109

atau Amirah 017-3916898. Homestay Terbaik Di Melaka. Saya akan tolong anda, saya akan bantu anda. "Jangan banding Harga, Tapi Banding Kualiti"

Tuesday 14 February 2017

Perkhidmatan Drone Malaysia

Perkhidmatan Ambil Gambar Drone Seluruh Malaysia

Anda mesti dah lihat, gambar - gambar homestay saya yang diambil menggunakan perkhidmatan drone. Fuuuhhh, DRONE tuuu. Bukan gambar biasa - biasa tau. Luar biasa.

Bercakap mengenai drone, anda semua tau ke, apa itu drone?

Marma Homestay Melaka
Drone Phantom 3


Drone secara rasmi dikenali sebagai unmanned aeriel vehicle atau pesawat tanpa pemandu. Ianya dikawal dengan menggunakan wireless remote control. Selain itu, drone dilengkapi dengan kamera, video, GPS dan sebagainya. Tu secara simplenya lah. Tutup cerita ni. Hehehe

Ok, bercakap mengenai saya, saya minat menggunakan perkhidmatan drone terbaik malaysia dan murah kerana saya inginkan gambar cantik untuk homestay - homestay saya, dan drone mampu ambil gambar dari view yang tinggi / luas. Pastu, saya mampu meyakinkan pengunjung saya dengan gambar - gambar yang diambil dari drone.

Tapi saya kena ambil tahu, siapa yang saya nak suruh ambil gambar. Saya kena kaji selidik siapa yang saya pilih untuk ambil gambar. Maklum laaa, bukannya murah nak ambil gambar menggunakan drone ini. Hehehe.

Jadi saya telah memilih En Talha Sebri kerana beliau mempunyai record yang sangat bersih semasa mengendalikan drone, seorang pilot yang cekap, pakar mengendalikan drone ,stabil apabila menerbangkan drone, tidak terburu - buru semasa melakukan penerbangan, senang berbincang, dan terbang ikut procedure, tapi yang paling penting, beliau akan plan dahulu sebelum melakukan penerbangan. Wahhhh, sangat hebat kan. Tapi itulah realitinya. Memang kagum dengan dia.

Ni trade mark dia, TalhaSebriaerialphoto. Ni antara gambar - gambar homestay saya yang diambil oleh En Talha Sebri.


Perkhidmatan Drone Malaysia
Homestay Rumah Semi D
Perkhidmatan Drone Malaysia
Homestay Rumah Semi D
Perkhidmatan Drone Malaysia
Homestay Rumah Tepi
Perkhidmatan Drone Malaysia
Homestay Rumah Tengah 1

Perkhidmatan Drone Malaysia
Homestay Rumah Tengah 2

Cantik kannn. Cantik sangattt. Hehehe. In shaa Allah korang semua tidak akan menyesal mengunakan perkhidmatan drone terbaru dan terbaik dari Talha. Bole hubungi En Talha Sebri

Call / Mesej / Wasap

013 - 455 1087

Jika anda ingin menggunakan perkhidmatan drone terbaik malaysia dari En Talha, gunakan code MARMA HOMESTAY MELAKA untuk dapatkan harga yang terbaik. Okeeeyyyy.

Ini saya kongsikan kenapa ramai yang mengeluh perkhidmatan ambil gambar menggunakan drone mahal. Baca di bawah.

Ramai yang tanya, kenapa nak upah ambil gambar menggunakan drone mahal? Sekali ambil gambar Rm 500, Rm 1000, Rm 1500, Rm 2000 dan seterusnya. Harga yang ditetapkan berdasarkan kepada

- Penggunaan bateri berapa biji
- Event indoor ataupun outdoor
- Siap edit atau tidak
- Drone pakai model apa
- Kawasan nak terbang tu macam mana

Tapi anda semua pernah terfikir tak tentang risiko yang perlu dihadapi oleh Pilot Drone semasa melakukan penerbangan. Contoh

- Angin lintang
- Hujan secara tiba - tiba
- Ribut / Angin kencang
- Burung helang
- Kawasan magnetic tinggi (pencawang)
- Kawasan yang banyak wifi (ganggu signal)
- Cable elektrik

Yang atas tu satu hal, pastu modal nak membeli drone mahal. Sebab itulah kos mengambil gambar menggunakan drone agak mahal. Tapi anda mesti menghubungi En Talha untuk tahu kos drone. Okeyyy.

Haaa. Tu sahaja perkongsian dari saya. Salam butiran hikmah dari saya

Dikemaskini pada 12/2/2017

Kembali ke laman utama (klik sini)

0 comments:

Post a Comment